sobota, 19 października 2013

Witajcie.

Witam wszystkich moich czytelników.
Do założenia bloga namówił mnie mój narzeczony który wie jak bardzo mnie to kręci. Odkąd pamiętam zawsze inspirował mnie świat mody i kosmetyków. Teraz przyszedł czas bym się z Wami tym podzieliła. Wiadomo małymi kroczkami podążam w ten świat więc Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna.
Mam nadzieję że spędzicie ze mną miło i przyjemnie czas.
Pewnie zadajecie sobie pytanie o czym będzie ten blog :)
Moda , uroda & swoje przemyślenia i porady .Mogę Wam obiecać rzetelną i uczciwą recenzję kosmetyków. Moim celem jest aby każdy znalazł coś dla siebie .
W pierwszej kolejności chciałabym stworzyć cykl Tanie nie znaczy złe .
Co wy na to ?

1 komentarz:

  1. Jestem również początkującą bloggerką :). Życzę sukcesów i wielu czytelników :)

    OdpowiedzUsuń