środa, 12 marca 2014

TOP 5

Witajcie!
Wiem , zapuściłam bloga za co Was serdecznie przepraszam. Mam nadzieję że mi wybaczycie. :(
Miało być denko , ogromne denko zużytych produktów jednak w wyniku remontu cała torba z zawartością została wyrzucona przez co musiałam usunąć poprzedniego posta.
Ale do rzeczy Moi drodzy !




The Balm - Mary Lou Manizer 8,5g
Rozświetlasz który może być stosowany również jako cień do powiek.

<3 Miłość od pierwszego użycia. Wystarczy lekko musnąć pędzelkiem a nabieramy dość sporą ilość produktu. Tworzy niesamowitą taflę , pięknie podkreśla kości policzkowe. Miałam okazję użyć go też do kącików oczu. W tej roli w 100 % się sprawdza.





Ardell - Demi Wispies Black
Sztuczne rzęsy.

Zazwyczaj używam ich na wielkie wyjścia. Idealnie dopasowane do Mojego oka. W połączeniu z klejem Duo tworzą zgrany zespół. Nie wymienię ich na żadne inne.





Rimmel - Lasting Finish Lipstick  4g
Szminka Nude Pink 206

Kolejna szminka z R. Jedna z moich ulubionych szminek. Nie wysusza moich ust, z utrzymaniem się jest kiepsko no ale cóż chcieć za taką cenę. Póki co muszę przyłożyć się do pielęgnacji moich popękanych ust.
Help, znacie jakiś sposób ?




Maxfactor - 2000 Calorie Dramatic Volume  9ml
Tusz pogrubiający rzęsy.



To już moje trzecie opakowanie. Cóż tusz świetny ale po trzech opakowaniach mogę stwierdzić że to ostatnie mi już nie służy tak jak pozostałe. Nie mam pojęcia czemu tak się dzieje. Będę musiała go odstawić i przerzucić się na coś innego. Kusi mnie Collistar , cena jednak odpycha. Mimo wszystko polecam.





Bourjois - Blush 03 Brun Cuivre 2,5g
Róż do policzków.



Na początku z ogromnym dystansem  podeszłam do tego produktu. Kupiłam go w czasie promocji w Rossmanie -40 % . A że opinie na KWC były bardzo dobre pomyślałam że co mi szkodzi. Nawet udało mi się dobrać odpowiedni odcień do mojej twarzy. Odtworzyłam go..łał cóż za zapach. Ładnie rozprowadza się na policzkach nie pozostawia smug czego nie lubię. Wyglądam po nim na bardziej wypoczętą dodaje mi blasku a efekt jest naturalny. Polecam dla osób początkująch przygodę z różami , nie jesteście w stanie zrobić sobie nim krzywdy.






I w taki sposób  Mój TOP 5 dobiegł końca. Mam nadzieje że ulegnie ona zmianie na lepsze.
W najbliższym okresie planuję zakupić parę produktów , głownie zamierzam  skupić się na odnalezieniu podkładu idealnego.
Pozdrawiam i całuję.
:*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz